Heublume Original was op zoek naar een website die fungeert als visitekaartje. Met slechts een logo en verpakking, is een natuurlijk ogende website gecreëerd, die nauw aansluit bij het beeld wat de kaas moet hebben.
Beautysalon GLOSS. in Meppel is sinds 2023 een begrip geworden. Bij hun nieuwe salon moest ook een website komen met informatie over de behandelingen en een reserveringsmodule.
Be Better By Buck moest een website worden die erop gericht is om mensen een afspraak te laten maken. Het ontwerp moest zakelijk, maar toegankelijk zijn. De kleuren die zijn gebruikt, komen voort uit het al eerder ontworpen logo.
Deze website is gemaakt met als doel de kaas Old Maastricht te promoten. Er was geen aanwezige huisstijl, met uitzondering van een logo en een afbeelding. Door gebruik te maken van de kleuren oud rood, grijs en sepia, geeft het de website een authentiek gevoel.
Voor mijn eigen bedrijf wilde ik een verfrissende nieuwe look creëren. Het doel was om een professionele, maar ook toegankelijk design te maken. Door gebruik te maken van de kleuren blauw en oranje, straalt de website betrouwbaarheid en creativiteit uit.
Boekhoudkantoor Brabant was op zoek naar een re-design van hun oude website. De oude website voldeed niet meer aan de wensen en bevatte wat fouten. Het nieuwe design is fris, modern en zakelijk.
Met twee succesvolle markten in Maastricht en Sittard, groeide in de coronaperiode de vraag naar het bestellen van kaas online. Voor Kaashandel Sauer is daarom een webshop opgezet waar (vaste) klanten kaas kunnen bestellen.
De oude website van Charelli was door fouten in de code toe aan een re-design. De website bevat onder andere een reserveringsmodule en menu integrate, zodat gasten gemakkelijk en snel kunnen reserveren en/of het menu online kunnen inzien.